Menopozda cildin renk değiştirmesi

Menopozda cildin renk değiştirmesi

Yaşlılık ve östrojen tedavisi nedeniyle yüzde kahverengi lekeler oluşur. Ne yazık ki, östrojen tedavisini bıraktığınız zaman bile bu lekelerden kurtulamazsınız. Her ne kadar bunlara karaciğer ...

Menopozda cildin renk değiştirmesi

Yaşlılık ve östrojen tedavisi nedeniyle yüzde kahverengi lekeler oluşur. Ne yazık ki, östrojen tedavisini bıraktığınız zaman bile bu lekelerden kurtulamazsınız. Her ne kadar bunlara karaciğer ...

Menopozda cildin renk değiştirmesi
23 Mart 2007 - 15:51

Yaşlılık ve östrojen tedavisi nedeniyle yüzde kahverengi lekeler oluşur. Ne yazık ki, östrojen tedavisini bıraktığınız zaman bile bu lekelerden kurtulamazsınız. Her ne kadar bunlara karaciğer lekesi denirse de, karaciğer hastalıklarıyla ilintili değildir. Bu lekelerin oluşmasını önlemek için yüzünüzü güneşten koruyun, ya da, bir cilt doktoruna danışıp A vitamininden üretilen Retin-A tedavisi görün. Bu tedavi lekeleri gidermekte yararlı olabilir. Retin-A reçeteyle satılır ve yüzde oluşan ince çizgileri gidermede de kullanılır.

Diğer yöntemler dermabrasyon veya, kimyevi maddelerle cildi soydurmaktır. Dermabrasyon üst derinin “zımparalanarak” alt derinin ortaya çıkarılmasıdır. Kimyevi maddeler de aynı etkiyi yaparak alt derinin ortaya çıkmasını sağlar. Kadınlar bu yolla yüzlerindeki kırışıklıklardan, sivilcelerinden ve kahverengi lekelerden kurtulurlar. Ne ki, her iki yöntem de sıkıntılıdır ve iyileşmesi haftalar sürebilir.

Bu haber 2418 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x