Taze meyve

Günde en az dört taze meyve yiyin, ama meyve suyu içmeyin. Elma ve portakalları soyup dilimleyerek lezzet için salatanıza ekleyebilirsiniz. Kendinizi doymuş hissetmenize yardımcı olur­lar, ...

Taze meyve

Günde en az dört taze meyve yiyin, ama meyve suyu içmeyin. Elma ve portakalları soyup dilimleyerek lezzet için salatanıza ekleyebilirsiniz. Kendinizi doymuş hissetmenize yardımcı olur­lar, ...

Taze meyve
04 Ağustos 2009 - 08:40

Günde en az dört taze meyve yiyin, ama meyve suyu içmeyin. Elma ve portakalları soyup dilimleyerek lezzet için salatanıza ekleyebilirsiniz. Kendinizi doymuş hissetmenize yardımcı olur­lar, elementine (portakala benzer bir turunçgil) yeşil salataya çok yakışır. Ananas sebzelerle iyi gider ve Havvaii aromalı bir sebze yemeğinde, domateslerle pişirilebilir. Altı Haftalık Plan­da meyve suyuna izin verilmez. Sadece salata sosu ve pişirme işlemi için az miktarlarda kullanılırlar. Meyvelerin suyunun sıkılması, emilimi düzenleyecek lif olmaksızın üç kat fazla kaloriyi kısa zamanda tüketmemize neden olur. Bütün bir yiyecekte kalori başına düşen besin oranı daha yüksektir. Don­durulmuş meyveler yenilebilir, ama çok besin içermedikleri için konserve meyvelerden kaçının. Tatlandırıcı olarak kon­serve meyve kullanmanız gerekiyorsa (mandalina, ananas), tatlandırılmış olmadığından emin olun.

Altı haftalık planda kurutulmuş meyvelere yer yoktur. Egzotik meyveleri denemek ilginçtir ve diyetinize lezzet ve çeşitlilik katarlar. Favorilerimden bazıları, kan portakallar, trabzon hurması ve eherimoya (Annona eherimola-tropikal bir Amerikan meyvesi)dır. Farklı meyveler yiyin ve aşağıdakilerin çoğunu diyetinize katmaya çalışın: Elma, kayısı, muz, ahududu, yaban mersini, elementine, incir, hurma, greyfurt, üzüm, kivi, mango, kavun, nektarin, portakal, papaya, şeftali, armut, trabzon hurması, ananas, erik, frambuaz, çilek ve turunçgiller.

Bu haber 2032 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x