Karın sıkma

Yararları:Bu, zorlayıcı egzersiz karın kaslarını güçlendirir. Ayrıca, beldeki gerginlik ve zorlanma hissini de ortadan kaldırmak için birebirdir. Metot: Bacaklarınızı dümdüz ve gergin bir şe­kilde uzatarak sırt ...

Karın sıkma

Yararları:Bu, zorlayıcı egzersiz karın kaslarını güçlendirir. Ayrıca, beldeki gerginlik ve zorlanma hissini de ortadan kaldırmak için birebirdir. Metot: Bacaklarınızı dümdüz ve gergin bir şe­kilde uzatarak sırt ...

Karın sıkma
30 Haziran 2010 - 22:09

Yararları:Bu, zorlayıcı egzersiz karın kaslarını güçlendirir. Ayrıca, beldeki gerginlik ve zorlanma hissini de ortadan kaldırmak için birebirdir.

Metot: Bacaklarınızı dümdüz ve gergin bir şe­kilde uzatarak sırt üstü yatın. Nefes alın ve ayaklarınızı topuklarınızdan ileri doğru iterek esnetin. Ellerinizi yumruk haline getirerek sı­kın. Nefes verirken başınızı, omuzlarınızı ve kol­larınızı yerden kaldırın. Bacaklarınızın ve belini­zin yerde durmasına dikkat edin. Nefes al­mayı bırakmayın. Altı nefes boyunca duruşunuzu koruyun ve sonra yeniden dümdüz yere yatın. İki ya da üç kez tekrar yapın.

Karşıt-duruş:Nefes alın ve karın kaslarınızı tavana doğru genişletin. Nefes verirken kaslarınızı serbest bırakın.

Bu haber 4662 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x