Bebek

Yararları: Kalçaları ve pelvik bölgesini esneterek açar. Uyarı: 30. haftadan sonra yapıl­mamalıdır. Metot: Sırt üstü uzanın ve dizle­rinizi göğsünüze doğru çekin . Dizlerinizi bükülü tutarak ayakla­rınızı tavana ...

Bebek

Yararları: Kalçaları ve pelvik bölgesini esneterek açar. Uyarı: 30. haftadan sonra yapıl­mamalıdır. Metot: Sırt üstü uzanın ve dizle­rinizi göğsünüze doğru çekin . Dizlerinizi bükülü tutarak ayakla­rınızı tavana ...

Bebek
08 Mayıs 2010 - 17:07

Yararları: Kalçaları ve pelvik bölgesini esneterek açar.

Uyarı: 30. haftadan sonra yapıl­mamalıdır.

Metot: Sırt üstü uzanın ve dizle­rinizi göğsünüze doğru çekin . Dizlerinizi bükülü tutarak ayakla­rınızı tavana doğru kaldırın. Böy­lece baldırlarınızın ön kısımları ye­re dik duracaktır. Ayaklarınızın dış kenarlarını ellerinizle kavrayın ve dizlerinizi koltuk altlarınıza doğru çekin. Kuyruk sokumu­nuzu yere doğru bastırın. Rahat ettiğiniz sürece pozisyonunuzu koruyun ve daha sonra dizleriniz bükülü durumdayken ayaklarınızı yeniden yere koyun.

Karşıt-duruş: Dizleriniz bükülüyken nefes alın ve nefes verirken her iki dizinizi de yere değecek şe­kilde sağ tarafınıza indirin. Ayaklarınızı yerden kaldırmayın. Nefes alın ve dizlerinizi başlangıç pozis­yonuna getirin. Nefes verirken dizlerinizi yere değecek şekilde sol tarafınıza indirin. Nefes alın ve dizlerinizi yeniden ortaya getirin. Bu egzersizi her iki taraf için beşer kez tekrarlayın. Dizlerinizi yanlara doğru indirmek, temel duruş sıra­sında kalçalarda oluşabilecek ger­ginlik hissini ortadan kaldıracaktır.

Bu haber 1287 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x