Bacak açık öne eğilme

Bacak açık öne eğilme

Yararları: İç uyluk kaslarını ve omurgayı esnetir. Kalçaları ve pelvik bölgesini açar. Uyarılar: Omurganızı düz tutun. Yüksek tansiyonunuz varsa başınızı kalp seviyesinden aşağıya düşürme­yin. Metot: Bacaklarınızı rahat ...

Bacak açık öne eğilme

Yararları: İç uyluk kaslarını ve omurgayı esnetir. Kalçaları ve pelvik bölgesini açar. Uyarılar: Omurganızı düz tutun. Yüksek tansiyonunuz varsa başınızı kalp seviyesinden aşağıya düşürme­yin. Metot: Bacaklarınızı rahat ...

Bacak açık öne eğilme
25 Mayıs 2010 - 07:23

Yararları: İç uyluk kaslarını ve omurgayı esnetir. Kalçaları ve pelvik bölgesini açar.

Uyarılar: Omurganızı düz tutun. Yüksek tansiyonunuz varsa başınızı kalp seviyesinden aşağıya düşürme­yin.

Metot: Bacaklarınızı rahat edebile­ceğiniz ölçüde, mümkün olduğunca iki yana açarak minderinizin üzerine oturun. Topuklarınızı iterek ve ayak parmaklarınız yukarı dönük duracak şekilde bacaklarınızı gergin tutun. Ellerinizi önünüze yere koyun. Omurganızı düz tutarak, duruşu his­setmek için yavaş hareketlerle îleri-geri sallanın. Nefes verin ve sırtı­nızı düz tutarak ellerinizi kendiniz­den uzaklaştırırken, göğsünüzü mümkün olduğunca yere yaklaştırın. Sırtınızın kavis yapmamasına özen gösterin. Aksi takdirde karın bölgeniz sıkışacaktır. Düzenli ve derin nefesler alarak ra­hat ettiğiniz süre boyunca duruşu­nuzu koruyun. Gözlerinizi kapatarak aynı duruşta gevşeyin. Nefes alırken ellerinizi yeniden kendinize doğru çekin, başınızı ve omurganızı kaldı­rın ve doğal oturma pozisyonunuza dönün. Bacaklarınızı birleştiriri ve sallayın.

Karşıt-duruş: Apanasana

Bu haber 2394 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x